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GROUND PROXIMITY WARNING SYSTEM
グランドプロキシミティワーニングシステム

Control of the GPWS system involves two mouse click areas.
GPWS システムのコントロールは 2 つのマウスクリックエリアを含みます
Pressing over the PULL UP annunciator will "test" the system.
PULL UP 表示機の上を押すと "test" システムになります
A good test is shown by all of the GPWS annunciators lighting up and an aural "GLIDESLOPE WHOOP WHOOP PULL UP" sounding.
良いテストは全ての GPWS 表示機を点灯させ、"GLIDESLOPE WHOOP WHOOP PULL UP" の警報音声が出されます
Pushing on the PULL UP annunciator is not the way in which the actual plane tests its GPWS.
PULL UP 表示機を押すと GPWS の音声テストはされません
This is a creative liberty on our part for functionality.
これは機能上の都合でつけました

The GPWS system can be inhibited by pressing on the G/S portion of the "G/S INHIBIT" button.
GPWS システムは "G/S INHIBIT" ボタンの G/S ポジションを押すことで抑制することができます
This will effectively turn of the GPWS system completely.
これは実際上 GPWS システムを完全に切り替えます
In the real airplane this would only inhibit the GLIDESLOPE warning.
実際の飛行機ではこれは GLIDESLOPE ワーニングの抑制のみです

The following is a summary of callouts this system will make:
以下はこのシステムの叫ぶことの要約です:

TERRAIN TERRAIN - Closure rate to the ground is excessive.
過度に地上に近づき過ぎています
The warning envelope depends on configuration, airspeed, radio height and closure rate.
対気速度、電波高度、近づく割合の状態が含まれワーニングが出されます

WHOOP WHOOP PULL UP - It indicates close proximity to the ground which requires immediate action from the pilot.
地上にちかづき過ぎた時にパイロットに直接操作するよう表示されます
The warning envelope depends on configuration, airspeed, radio height and closure rate.
対気速度、電波高度、近づく割合の状態が含まれワーニングが出されます

TOO LOW FLAPS - The warning envelope depends on radio altitude and airspeed.
電波高度と対気速度によりワーニングが出されます

TOO LOW GEAR - The warning envelope depends on radio altitude and airspeed.
電波高度と対気速度によりワーニングが出されます

TOO LOW TERRAIN - It indicates the aircraft is too close to the ground and not in the landing configuration.
飛行機が地上に近づきすぎ、着陸体制の状態でない時に表示されます
The warning envelope depends on airspeed and radio height.
対気速度と電波高度によりワーニングが出されます

DONT SINK - It indicates sink rate after initial take-off climb or during a go-around.
離陸上昇後、またはゴーアラウンドの間、シンクレートが表示されます

SINK RATE - Excessive descent rate.
過度の降下レート
If not corrected, it may lead to a PULL UP message.
もし矯正しなかったら PULL UP メッセージが出されます

MINIMUMS MINIMUMS - It is triggered on an approach and at the radio height noted on the EHSI, as selected using the DH selector on the pedestal.
アプローチと電波高度が ペデスタル上の DH セレクターを使って選択され、EHSI に表示されている高度になった時にトリガーされます。

GLIDESLOPE - Below the glideslope by an unacceptable margin.
グライドスロープが受容しがたいマージン以下になったとき出されます
The warning envelope depends on radio altitude and dots "fly up" (dots below glideslope).
電波高度、"fly up" ( グライドスロープ以下のドット ) によりワーニングが出されます