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3) How to use the ATT mode: If an IRU loses alignment in flight you cannot
re-align it.
ATT モードの使い方:もし飛行中に IRU がアライメントを失った場合は、再アライメントには使えません
The ATT mode might restore attitude and heading
information to the EHSI and EADI.
ATT モードは姿勢とヘディング情報を EHSI と
EADI に復帰させます
This example assumes the Left IRU has lost
alignment since the Captain EADI/EHSI uses
the L IRU primarily.
この例では EADI/EHSI が L IRU を主として使用しており、左の
IRU がアライメントを失ったと想定しています
- | Place the L IRU Select knob to ATT mode. L IRU のセレクトノブを ATT モードにします |
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- | Observe the attitude ball return to the EADI. 姿勢ボールが EADI に復帰しるのを確認してください |
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- | Place the EHSI selector to one of the VOR
or ILS modes (EXP or FULL). EHSI セレクターを VOR または ILS モードに合わせてください ( EXP または FULL ) |
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- | Enter the current aircraft magnetic heading
into the IRU as follows: 次にしたがって IRU に現在の飛行機の磁方位ヘディングを入力してください
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- | Observe the magnetic heading listed in the
IRS Display window. IRS 表示ウィンドウに磁方位ヘディングが表示されることを確認してください |
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- | Observe that the EHSI heading is restored. EHSI にヘディングが復活することを確認してください |
Notes:
- | If you move any IRS Select knob to ATT mode,
alignment will be lost for the rest
of the
flight. もしいくつかの IRS セレクトノブが ATT モードにされていたら、アラインメントはフライトの停止のために失われます |
- | Magnetic heading may need updating periodically
during flight since there is no error
correction
in this mode. 磁方位ヘディングはフライトの間、このモードでエラー修正が無いように定期的にアップデートする必要があります |
- | Flight director information is NOT available
in ATT mode. フライトディレクター情報は ATT モードでは機能しません |
- | EHSI map data MAY be available depending
on number of aligned IRUs and FMC position
information. EHSI マップデータは IRUs と FMC 位置情報のアラインすることによって機能します |
- | The ATT mode does not supply position information
to the FMC since that is lost with
loss of
alignment. ATT モードはアライメントの損失したあとは FMC へ位置情報を供給しません |
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